پنج‌شنبه, 29 شهريور 1403

مركز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان

  • تعداد بازدید : 29
  • کد خبر : ۲۱۵۷۰۲
در سال جهش تولید با مشارکت مردم و به مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان تات انجام شد؛
دیدار نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اصفهان از دهكده ی فناوری و نوآوری كشاورزی و منابع طبیعی اصفهان
آیت الله طباطبائی نژاد، نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اصفهان در دیدار با هسته های نوآور و شرکت های دانش بنیان دهکده ی فناوری و نوآوری کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان ضمن ارج نهادن به زحمات شرکت های دانش بنیان، ایجاد اشتغال، کارعلمی و تولید را سه خصیصه ی گرانبهای شرکت های دانش بنیان نامید.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان، دهکده ی فناوری و نوآوری کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان در بیست و پنجمین روز شهریورماه و در آستانه ی فرارسیدن هفته ی وحدت میزبان آیت الله طباطبائی نژاد بود. در این دیدار صمیمانه که با بازدید نماینده ی ولی فقیه در استان اصفهان از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان دهکده آغاز گردید هسته های فناور و شرکت های دانش بنیان به بیان مشکلات و دیدگاه های خود پرداختند. ابهام در برخی از منابع صدور مجوز فعالیت، مشکلات مرتبط با دریافت وام و پیشنهاداتی در خصوص استفاده بهینه از منابع دولتی موجود از جمله مباحث مطرح شده بود. امام جمعه شهر اصفهان نیز در این دیدار با تأکید بر نقش و جایگاه شرکت های دانش بنیان در بی نیاز کردن کشور از قدرت های زورگوی جهانی گفت: با کمک شرکت های دانش بنیان می توانیم نیازهای کشور را برطرف کنیم و قله های موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سربگذاریم. آیت الله طباطبائی نژاد سپس به سه ویژگی برجسته ی شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: ایجاد اشتغال، کار علمی و تولید که هرسه مورد رضای خداوند و تأکید دین اسلام است و موجب توسعه و استقلال ایران اسلامی می شود در شرکت های دانش بنیان به خوبی تجلی پیدا می کند.

وی در پایان گفت: حتی یک آدم می تواند دنیا را تغییر دهد. مثل حضرت امام (ره) که در مقابل کشورهای غارتگر و زورگو ایستادند و دنیا را تغییر دادند. لذا امیدوارم تک تک مان بتوانیم باعث سربلندی کشورمان شده و در راه خدمت به جامعه ی اسلامی کوشا باشیم.

جهت دریافت لینک کانال ایتای سازمان کلیک کنید

img_6407.jpgimg_6410.jpgimg_6428.jpgimg_6430.jpgimg_6434.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها